Becky

 Här är ett foto på världens snällaste hund och hennes kompis John (kaninen). Mina tankar är hos Becky just nu!



Kom ihåg att alla foton på min blogg tillhör mig (om inte annat skrivs). Detta innebär att fotona endast får användas med min tillåtelse.
  • bloglovin

  • Kommentarer
    Postat av: Becky

    Becky hälsar och tackar för ditt stöd. Tyvärr ser det inte så bra ut eftersom såret inte vill läka. Men hon är rätt pigg i alla fall!

    2009-04-08 @ 16:57:23
    Postat av: Malin

    åh, vad tråkigt att det inte vill läka! jag hoppas iaf att hon får bli bättre. Det ju är skönt att hon är pigg. Snart kommer vi och hälsar på er. Jag längtar!

    Massor av kramar

    2009-04-08 @ 21:44:17
    URL: http://emefoto.blogg.se/
    Postat av: Smsa Låna

    Grym design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!

    2011-07-20 @ 06:22:03
    URL: http://smsalåna.nu

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0


    em e foto
    är
    Malin Eklund

    Välkommen till min fotoblogg. Här kommer jag fokusera på mitt fotointresse och mina foton! Hoppas du hittar några foton du gillar!
    Kontakt: [email protected]