En vanlig vårdag...

Här är några foto från en dag i veckan. Soluppgång, flygplansstreck, glass, diamanter osv osv! ;)



Innan jag stack till jobbet hann jag ta ett foto på soluppgången.



När jag kom hem efter jobbet var det soligt och varmt så lite glass var najs. Det här var inte min favvis, men den var helt ok!



Jag satt och kollade på alla flygplan som lämnar och återkommer till Kastrup. Undrar var de varit? Snart ska ju jag ut och resa. Närmare bestämt i maj. Då bär det av till Reggio Emilia på studieresa! :)



De här behövdes för att kunna...



... läsa. Vilket jag tillslut inte gjorde. :)



Jag fotade min ovärderliga diamant! I'm rich! mohahahah!



Efter några timmar i solen och lite kvällsmat tillsammans med systern, systerdottern, modern och fadern så var det dags att lägga sig. Men först ett foto på solnedgången!

Vad säger ni? Det här väger väl upp gårdagen som var utan foto?! ;)

Ha en bra dag!

Kram
Kom ihåg att alla foton på min blogg tillhör mig (om inte annat skrivs). Detta innebär att fotona endast får användas med min tillåtelse.
  • bloglovin

  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0


    em e foto
    är
    Malin Eklund

    Välkommen till min fotoblogg. Här kommer jag fokusera på mitt fotointresse och mina foton! Hoppas du hittar några foton du gillar!
    Kontakt: [email protected]