Naaajs

Jag hämtade ut papperskopiorna på de foto jag ska sätta upp på jobbet igår. Jag blev jättenöjd. Nu vill jag beställa fler till mig själv!
Jag gillar alla och tycker blommor är kul att fota. Vilken tycker ni bäst om?


Kom ihåg att alla foton på min blogg tillhör mig (om inte annat skrivs). Detta innebär att fotona endast får användas med min tillåtelse.
  • bloglovin

  • Kommentarer
    Postat av: Lina

    Woooow alla är jättefina! Personalrummet kommer bli kanonfint :)

    2009-04-05 @ 10:48:54
    Postat av: Malin

    Vad kul att du gillar dem! Ska bli kul att äntligen få upp några foto på väggarna! Ses i morrn!

    2009-04-05 @ 21:09:00
    URL: http://emefoto.blogg.se/
    Postat av: Louise

    Nu är de fina tavlorna uppe! Så fiiiint det blev. Gillar den stora tavlan med tulpanen allra mest ;)

    2009-04-07 @ 06:43:20
    Postat av: Louise

    Nu är tavlorna uppe på väggarna. Så fiiiint det blev! Gillar den stora tavlan med tulpanen allra mest ;)

    2009-04-07 @ 06:44:55
    Postat av: Malin

    Tack Louise! Den är min favvo oxå även om jag gillar tistels skärpa och färger otroligt mycket!

    2009-04-07 @ 18:00:21
    URL: http://emefoto.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0


    em e foto
    är
    Malin Eklund

    Välkommen till min fotoblogg. Här kommer jag fokusera på mitt fotointresse och mina foton! Hoppas du hittar några foton du gillar!
    Kontakt: [email protected]