Datorhaveri...



Idag när jag redigerade fotona från dagens fotografering med Lina och Mikael så bestämmer sig min dator för att nu är det fullt! Nu får det inte plats mer på C-disken... jaha det var bara att flytta alla foto till D-disken. Men det tog sin lilla tid och när det väl var gjort så hittar inte Photoshop Elements bilderna så den måste leta upp dem igen, och det handlar  om över 10 000 foton. Man kan inte göra annat än att skratta! Fotona är ju kvar och jag har back up på alla foto förutom de från idag, men jag fixar det så fort jag skrivit klart här.

Så idag blir det foto från veckan. En liten närbild på snö.

Imorgon ska Lina och Mikael få sina foto så imorgon kväll lägger jag förhoppningsvis ut några foto från dagen. Jag vill tacka Lina P som hjälpte till som assistent och såklart Mikael och Lina (N) som är så fina. Jag är riktigt nöjd med dagen och känner att det blev många fina foton!

Kom ihåg att alla foton på min blogg tillhör mig (om inte annat skrivs). Detta innebär att fotona endast får användas med min tillåtelse.
  • bloglovin

  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0


    em e foto
    är
    Malin Eklund

    Välkommen till min fotoblogg. Här kommer jag fokusera på mitt fotointresse och mina foton! Hoppas du hittar några foton du gillar!
    Kontakt: [email protected]