Ego



Efter en tuff dag så tänkte jag lägga upp två foto på  mig själv. (för att göra den ännu tuffare;)) Det nedre har helt fel fokus (näsan istället för ögonen) medan det övre har lite bättre fokus. Jag brukar bråka lite med min kamera om fokus och går emellanåt över till manuellt läge istället för automatiskt. Men när man tar ett självporträtt så ser man ju inte var kameran väljer fokus... frustration!

Jag är inte så förtjust i att stå framför kameran som bakom den så foto på mig här på bloggen lär bli väldigt sällsynta! :) Men de här fotona visade iaf var hur olika fokuspunkter ger olika bilder...och hur en blick kan säga mer än tusen ord.
Kom ihåg att alla foton på min blogg tillhör mig (om inte annat skrivs). Detta innebär att fotona endast får användas med min tillåtelse.
  • bloglovin

  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0


    em e foto
    är
    Malin Eklund

    Välkommen till min fotoblogg. Här kommer jag fokusera på mitt fotointresse och mina foton! Hoppas du hittar några foton du gillar!
    Kontakt: [email protected]