En regnig dag satt jag framför datorn...

... och redigerade foton. Då blev den här till. Det är inte min stil riktigt men eftersom jag just nu är sjuk och inte orkar redigera så får den en publicering ändå. :) Det kan ju vara nån annan som gillar den? Ha det! Och trevlig helg på er!




Kom ihåg att alla foton på min blogg tillhör mig (om inte annat skrivs). Detta innebär att fotona endast får användas med min tillåtelse.
  • bloglovin

  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0


    em e foto
    är
    Malin Eklund

    Välkommen till min fotoblogg. Här kommer jag fokusera på mitt fotointresse och mina foton! Hoppas du hittar några foton du gillar!
    Kontakt: [email protected]