Fika med Ida, Malva och Sara

Idag hämtade jag min älskade systerdotter från förskolan tillsammans med Sara och hennes dotter Malva. Sedan gick vi i regnet till Espresso House (Idas önskemål). Där fikade vi och Ida och Malva snackade, sjöng och kramades. Här är några foton därifrån.



Barn är ju en av de svårare uppgifterna att fotografera. Men jag tyckte de här blev ganska fina. Det är Ida som klappar Malva på huvudet på Malvas bild, tyvärr ville hon inte vara med på bild själv just då. Men hon gav mig en fotografisk uppgift då hon sträckte fram sin hand och bad mig fota den! :) Nedan kommer resultatet..




Kom ihåg att alla foton på min blogg tillhör mig (om inte annat skrivs). Detta innebär att fotona endast får användas med min tillåtelse.
  • bloglovin

  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0


    em e foto
    är
    Malin Eklund

    Välkommen till min fotoblogg. Här kommer jag fokusera på mitt fotointresse och mina foton! Hoppas du hittar några foton du gillar!
    Kontakt: [email protected]