Godis, godis, godis!

Jag är en sann godisgris! Jag älskar godis. Ganska länge har jag ätit godis varje dag. Men nu har jag bestämt mig för att bara äta på helgen (ja, fredag är inräknad i helgen! :)). Så när jag skulle handla mat efter jobbet idag fullkomligt hoppade godis, läsk och kakor på mig i affären. Men jag skulle ju vara stark. Hmmmm, vad kan jag få unna mig istället?! :P Då kom jag och tänka på ett inlägg från Nevnariens blogg som jag läser. Hon skrev att hon skulle börja prenumerera på två tidningar varav en var Digitalfoto. Ja, tänkte jag och gick till tidningsstället. Där hittade jag inte bara "digitalfoto" utan även "photoshop magasinet". Det blev båda. Jag vill bli bättre och ett sätt är att läsa. Men det allra bästa är att öva, öva, öva.


(den här bilden liknar kanske nevnariens bild, men hennes är mycket, mycket bättre och det här hoppas jag hon inte kommer räknar som plagiat. :))

Detta blir dagens bild blir en gammal fågelbild eftersom digitalfoto hade en artikel om hur man fotar fåglar.

Kom ihåg att alla foton på min blogg tillhör mig (om inte annat skrivs). Detta innebär att fotona endast får användas med min tillåtelse.
  • bloglovin

  • Kommentarer
    Postat av: Lina Termonen

    lider av samma godissjuka....

    2009-02-26 @ 18:31:28

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0


    em e foto
    är
    Malin Eklund

    Välkommen till min fotoblogg. Här kommer jag fokusera på mitt fotointresse och mina foton! Hoppas du hittar några foton du gillar!
    Kontakt: [email protected]