Lina

Idag fotade jag Lina (N) och Mikael som ska ha barn. Lina (P) var med och assisterade mig. När jag såg kragen på hennes jacka bad jag att få fota henne med. Tyckte den kunde ge en häftig effekt. Det blev några fina foton. Här är ett i svartvitt och färg. Vilken gillar ni bäst? Jag kan inte bestämma mig.




Kom ihåg att alla foton på min blogg tillhör mig (om inte annat skrivs). Detta innebär att fotona endast får användas med min tillåtelse.
  • bloglovin

  • Kommentarer
    Postat av: Jenny

    Jag tycker den blir bäst i svartvit. Fin bild. / Jenny

    2009-02-19 @ 11:43:39
    Postat av: Malin

    Tack! Jag tror också jag lutar åt den svartvita versionen.

    2009-02-19 @ 20:41:16
    URL: http://emefoto.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0


    em e foto
    är
    Malin Eklund

    Välkommen till min fotoblogg. Här kommer jag fokusera på mitt fotointresse och mina foton! Hoppas du hittar några foton du gillar!
    Kontakt: [email protected]