Så vad blir det idag?

Jag hade tänkt lägga in den redigerade versionen av gårdagens foto, men eftersom jag fortfarande inte är nära nåt redigeringsprogram så tänkte jag testa gratisprogrammet GIMP. Jag har fått tips om det från flera håll så nu när jag är i behov kan det vara värt att testa.

Efter en snabbtest på 10 min så blev resultatet såhär...


Efter





Före

Det är ju en liten skillnad. Tyvärr kan jag inte klistra in min "stämpel" då jag inte har den här. Men dessa fotona tillhör mig ändå! :)

Ha en fortsatt bra söndag. Idag tittade solen fram här i skåne och jag fick lite vårkänslor. Det ska bli så skönt när våren kommer!


 

Kom ihåg att alla foton på min blogg tillhör mig (om inte annat skrivs). Detta innebär att fotona endast får användas med min tillåtelse.
  • bloglovin

  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0


    em e foto
    är
    Malin Eklund

    Välkommen till min fotoblogg. Här kommer jag fokusera på mitt fotointresse och mina foton! Hoppas du hittar några foton du gillar!
    Kontakt: [email protected]