em e foto

Ok, så flera har undrat över namnet på min blogg. Jag tänkte därför förtydliga lite... em står för "M" (uttal em) e står för "E" eller "är" och foto för foto. "M(alin) E(klund) foto" eller "M (Malin) e (är) foto", läs det som du vill båda två gäller! :)



Här är mitt första försök att fota forsande vatten... det blev helt ok.
Kom ihåg att alla foton på min blogg tillhör mig (om inte annat skrivs). Detta innebär att fotona endast får användas med min tillåtelse.
  • bloglovin

  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0


    em e foto
    är
    Malin Eklund

    Välkommen till min fotoblogg. Här kommer jag fokusera på mitt fotointresse och mina foton! Hoppas du hittar några foton du gillar!
    Kontakt: [email protected]