Flowers

Jag gillar att fota blommor, natur, stilleben osv. Då kan det vara bra med ett macro-objektiv. Det har jag inte än, visserligen är mitt tele även ett fuskmacro. Så  idag har jag använt mitt tele när jag tog de två första fotona och sedan tagit det sista med mitt 50mm för att fota tulpanerna pappa fick när han fyllde år i måndags. Det blev ganska fina foto eller vad tycker ni?



LIte olika val av fokuspunkt. Men båda har sin charm. Tycker jag. :)





Den här är tyvärr lite ur fokus, men jag gillar kompositionen så mycket att jag behåller den ändå. Annars försöker jag vara "duktig" och slänga de bilder som bara "tar plats". Det är svårt!
Kom ihåg att alla foton på min blogg tillhör mig (om inte annat skrivs). Detta innebär att fotona endast får användas med min tillåtelse.
  • bloglovin

  • Kommentarer
    Postat av: Nene

    riktigt fina bilder!

    2009-01-25 @ 11:00:24
    URL: http://nene.webblogg.se/
    Postat av: Malin

    Tack så mycket! Du har också många fina bilder! Jag gillar speciellt fotona i inlägget "but your voice is too loud"!

    2009-01-25 @ 20:00:14
    URL: http://emefoto.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0


    em e foto
    är
    Malin Eklund

    Välkommen till min fotoblogg. Här kommer jag fokusera på mitt fotointresse och mina foton! Hoppas du hittar några foton du gillar!
    Kontakt: [email protected]