Första dagen på terminen

Så har jag börjat jobba igen! Det kändes bra, kul att träffa barnen och kollegorna igen. Det hade snöat lite i natt så på lunchrasten hann jag ta några få bilder innan batteriet dog. Jag måste skaffa ett batterigrepp och extrabatterier. Har två batterier, men det ena har helt plötsligt slutat fungera, och det var det "yngsta" av dem... arr. Jaja, det blev iaf några foton och när jag skulle cykla hem var det sånt där fint ljus med nyanser från gul, orange till blå o lila. Jag har en del sådana foton nu... hehe. Men jag kan inte hjälpa det, tycker det är lika vackert varje gång!




Kom ihåg att alla foton på min blogg tillhör mig (om inte annat skrivs). Detta innebär att fotona endast får användas med min tillåtelse.
  • bloglovin

  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0


    em e foto
    är
    Malin Eklund

    Välkommen till min fotoblogg. Här kommer jag fokusera på mitt fotointresse och mina foton! Hoppas du hittar några foton du gillar!
    Kontakt: [email protected]