Planera

Jag och min kompis A planerar att göra ett jobb tillsammans. Hon är makeup-artist bla. och vill uppdatera sin portfolio. Jag vill ha fler porträtt till min och så tänkte vi använda våra kära vänner som modeller! Det ska bli kul, men det är fortfarande bara på planeringsstadiet! Här är iaf ett foto från en vinterpromenad i södra (alltså inte så snörikt) Sverige!

Kom ihåg att alla foton på min blogg tillhör mig (om inte annat skrivs). Detta innebär att fotona endast får användas med min tillåtelse.
  • bloglovin

  • Kommentarer
    Postat av: Emelie Talvis - e t a l v i s ♦

    Fin bild! :)

    2009-01-25 @ 00:19:38
    URL: http://etalvis.blogg.se/
    Postat av: Malin

    Tack så mycket! Det är fina foton på dig på din blogg! Fotot på hjärtberlocken i inlägget "i'll be okey" är häftig!

    2009-01-25 @ 20:02:07
    URL: http://emefoto.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0


    em e foto
    är
    Malin Eklund

    Välkommen till min fotoblogg. Här kommer jag fokusera på mitt fotointresse och mina foton! Hoppas du hittar några foton du gillar!
    Kontakt: [email protected]