Redigera

Jag har redigerat några foton som jag tog i västra hamnen för en vecka sen. I vanliga fall gör jag inte några större förändringar när jag redigerar. Men här är en bild där jag tog bort en skylt, en papperskorg och ett broräcke som jag inte tillförde nåt till fotot. Eller vad tycker ni? Bättre före eller efter?

Före



Efter
Kom ihåg att alla foton på min blogg tillhör mig (om inte annat skrivs). Detta innebär att fotona endast får användas med min tillåtelse.
  • bloglovin

  • Kommentarer
    Postat av: sofie remblegård

    vilken duktig kusin jag har!

    jag har funderat på att ha fotografering som hobby, men det har inte blivit av än!

    får kanske följa med dig ut nån dag när du fotar!

    hälsa alla

    kram

    2009-01-12 @ 17:35:12
    Postat av: Malin

    Tack!

    Jo att fotografera är verkligen kul! Och klart du får hänga med och fota nån gång!

    Hälsa familjen!

    Kramar

    Malin

    2009-01-12 @ 22:26:11
    URL: http://emefoto.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0


    em e foto
    är
    Malin Eklund

    Välkommen till min fotoblogg. Här kommer jag fokusera på mitt fotointresse och mina foton! Hoppas du hittar några foton du gillar!
    Kontakt: [email protected]