What can this be?

Idag när jag var ute och promenerade gick jag förbi något som man inte går förbi varje dag. (Inte än så länge iaf) Jag tog några foton. Här är ett. Kan ni gissa vad det är?

I morgon kommer ännu en ledtråd!

Jag vill dessutom berätta att jag idag fått de första kommentarerna från någon som jag inte känner! Såklart värmer de lika mycket när det är någon man känner som kommenterar. Men de här kommentarerna visar ju att bloggen börjar nå utanför min familj och kompiskrets vilket är kul! Tack Emelie, Irene, Louise, Lina och Sofie för era kommentarer de värmer mycket!! Och såklart tack till alla runt omkring mig som är stöttande och uppmuntrande i mitt fotande!
Ha en skön söndagskväll!
Kom ihåg att alla foton på min blogg tillhör mig (om inte annat skrivs). Detta innebär att fotona endast får användas med min tillåtelse.
  • bloglovin

  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0


    em e foto
    är
    Malin Eklund

    Välkommen till min fotoblogg. Här kommer jag fokusera på mitt fotointresse och mina foton! Hoppas du hittar några foton du gillar!
    Kontakt: [email protected]