Dagens outfit!

Hehe! Nej jag kommer inte börja med "dagens outfit". Inte riktigt min stil. Det är dock väldigt vanligt i bloggvärlden. Detta blir en variant på det. Jag har ett foto här från en runda på stan för några veckor sedan. Jag fick mig ett gott skratt iaf. Fotot är från min mobil så det är ingen hög kvalité precis. Butbut. Here it goes:


tyskväst the acidwashed way... ;)

Tyvärr bestämde ju sig vintern för att göra ett återbesök, vilket inte uppskattas alls! Men så här såg det ut på taken i morse. Bilden är visserligen tagen den 28/2 men det skulle kunna ha varit från i morse!



I morgon ska jag på "fest". Lunds kommun bjuder alla lärare i kommunen på middag och föreläsningar för att visa sin uppskattning. Vi blev ju Sveriges bästa skolkommun för andra gången förra året. Så jag vet inte riktigt hur det blir med inlägg här imorgon. Men jag ska göra ett försök!
Kom ihåg att alla foton på min blogg tillhör mig (om inte annat skrivs). Detta innebär att fotona endast får användas med min tillåtelse.
  • bloglovin

  • Kommentarer
    Postat av: Lina Termonen

    du kan ju alltid ha jeansvästen på kommunens fest ikväll! själv så har jag blivit sjuk(IGEN!)så jag missar årets fest!! ;)

    2009-03-25 @ 11:38:59
    Postat av: Malin

    Ja, det hade varit riktigt hett! ;)

    Hoppas verkligen du blir bättre snabbt och slipper mer sjukdom nu! Krya på dig! Gun får berätta om kvällen för dig när du är tillbaka på jobbet!

    Kramar

    2009-03-25 @ 21:21:02
    URL: http://emefoto.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0


    em e foto
    är
    Malin Eklund

    Välkommen till min fotoblogg. Här kommer jag fokusera på mitt fotointresse och mina foton! Hoppas du hittar några foton du gillar!
    Kontakt: [email protected]