Hallå!!!!!?!??!

Jag har ju då försökt att sluta äta godis under veckan (förlåt för det eviga tjatet). Men idag struntade jag i det och köpte lite choklad. Och jag vet inte om ni upptäckt det, men Cloetta försöker tjäna mer pengar på mindre choklad så här i finanskristider. Först försvann alla dubbelbitar som  "Center", "Plopp", "Guldnogat" osv. från butikerna. Sen när de gjorde come back var chokladen betydligt mindre! Fräckt! De kostar fortfarande lika mycket... hmmm kolla in skillnaden här nedan.



Jag kan förstå om ni inte blir lika "upprörda". Det är ju inte alla som är "chokladomaner". ;) hehe!
Kom ihåg att alla foton på min blogg tillhör mig (om inte annat skrivs). Detta innebär att fotona endast får användas med min tillåtelse.
  • bloglovin

  • Kommentarer
    Postat av: Lina

    Vadå sparat en gammal att jämföra med? :P

    2009-03-13 @ 18:22:49
    Postat av: Malin

    Nej heheh! Netto säljer båda... hehehe! Jag är inte riktigt sååååååååååååå nördig att jag sparade en för att kolla vad som skulle hända hahah! :) Detta var nog det nördigaste inlägget ! ;)Glad helg!

    2009-03-13 @ 22:23:51
    URL: http://emefoto.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0


    em e foto
    är
    Malin Eklund

    Välkommen till min fotoblogg. Här kommer jag fokusera på mitt fotointresse och mina foton! Hoppas du hittar några foton du gillar!
    Kontakt: [email protected]