Har en känsla av vår!

Jag måste erkänna, jag är oerhört glad att vi går mot ljusare tider! Jag tycker inte alls om vintern och mörkret som omger den. Så nu när våren börjar visa sig kan jag ibland få extrema lyckokänslor bara för att jag ser en fin blomma, att solen skiner, att vinden har värme i sig eller att termometern visar högre grader! Det är härligt! :)

Igår var jag och åt brunch med två av mina vänner, Linda och Sara. Efteråt slöt vi upp med Saras pojkvän (eller kanske man ska skriva fästman nu när ni är förlovade?! ;)) och deras dotter! Hon har varit med här några gånger och igår tog jag några nya foto på henne när hon tittade på fåglarna i stadsparken! Så här kommer hon igen! Hon är så sööööt!



Nya favoritminen?



Många imponerad "oooo!" kom ur hennes lilla mun.



Det här var ett av de imponerande djuren... Fina färger med det röda och det gröna. :)
Kom ihåg att alla foton på min blogg tillhör mig (om inte annat skrivs). Detta innebär att fotona endast får användas med min tillåtelse.
  • bloglovin

  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0


    em e foto
    är
    Malin Eklund

    Välkommen till min fotoblogg. Här kommer jag fokusera på mitt fotointresse och mina foton! Hoppas du hittar några foton du gillar!
    Kontakt: [email protected]