Några foto från igår

Jag var ju ute på balkongen och fotade månen igår. Bilden jag la in igår var beskuren och här kommer den obeskurna. Här kommer även två foto av utsikten från min balkong. Det är ingen drömutsikt, men det blir lite effektfullt med ljusen.






Om ni tittar längst ner i mitten av bilden så är där några ljusa objekt. Det är skorstenar o liknande på grannhuset som reflekterar månljuset! Starkt månljus!



Till och med en gatlykta kan bli ganska fin med rätt inställningar! :)
Kom ihåg att alla foton på min blogg tillhör mig (om inte annat skrivs). Detta innebär att fotona endast får användas med min tillåtelse.
  • bloglovin

  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0


    em e foto
    är
    Malin Eklund

    Välkommen till min fotoblogg. Här kommer jag fokusera på mitt fotointresse och mina foton! Hoppas du hittar några foton du gillar!
    Kontakt: [email protected]