Porträtt



Jag gillar färgerna i detta fotot.
När man fotar porträtt ska man ta bilden på "högkant" eftersom ansiktsformen är så. Det gör jag nästan alltid nuförtiden, men det här är lite äldre foto. Just detta porträttet tycker jag ändå passar helt ok med det "liggande" formatet. Eller vad säger ni?
Kom ihåg att alla foton på min blogg tillhör mig (om inte annat skrivs). Detta innebär att fotona endast får användas med min tillåtelse.
  • bloglovin

  • Kommentarer
    Postat av: Louise

    Bloggen har blivit väldigt fin! Otroligt vackra bilder! Jag fastnade för bilden på det vita huset och den lilla trehjulingen! Ett sådant hus skulle jag vilja bo i :)



    Kram & fortsätt fota

    2009-03-18 @ 19:41:53
    Postat av: Malin

    Tack Lousie!

    Jag gillar också fotot på huset o cykeln. Tänkte att den skulle vara en av fotona som kommer sitta i ramarna i personalrummet. Hoppas du blir bättre snart! Vi saknar dig!

    Kram

    2009-03-19 @ 16:57:48
    URL: http://emefoto.blogg.se/
    Postat av: Louise

    Det är ett bra val, personalrummet kommer att bli så mycket finare! Ser fram emot att kunna sitta där på rasterna och drömma mig bort :)



    Saknar er med!



    kram

    2009-03-19 @ 17:23:19

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0


    em e foto
    är
    Malin Eklund

    Välkommen till min fotoblogg. Här kommer jag fokusera på mitt fotointresse och mina foton! Hoppas du hittar några foton du gillar!
    Kontakt: [email protected]