Snö?!

Alltså jag, precis som alla andra, har ju nu gått över till "vår-mode". Och då är det  ju inte så kul när vintern gör sig påminnd igen! Usch! Nu får snön försvinna och fram med fler vårblommor!

Jag var ju ute o promenerade häromdagen. Då togs det några foton och här är ett till. Jag gillar färgerna på denna. Det kalla mörka vattnet mot den soldränkta vassen. Ganska vackert! tycker jag iaf.






Jag får kolla igenom lite vårbilder så kanske man kan glömma snön ett tag!
Kom ihåg att alla foton på min blogg tillhör mig (om inte annat skrivs). Detta innebär att fotona endast får användas med min tillåtelse.
  • bloglovin

  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0


    em e foto
    är
    Malin Eklund

    Välkommen till min fotoblogg. Här kommer jag fokusera på mitt fotointresse och mina foton! Hoppas du hittar några foton du gillar!
    Kontakt: [email protected]