Till helgen...

...längtar jag. Mest för att jag ska hälsa på min bror och hans familj, men även lite för att jag får äta godis då! Jag är sjuuuuuuuuukt godissugen. Men det bryr ju inte ni er om! ;) Så jag lägger upp en bild istället!





Suddigt foto men det är väl lika bra det! Jag skulle blivit ännu mer sugen om de var skärpa så man såg godiset extra bra! ;)
Kom ihåg att alla foton på min blogg tillhör mig (om inte annat skrivs). Detta innebär att fotona endast får användas med min tillåtelse.
  • bloglovin

  • Kommentarer
    Postat av: MICHAELA D

    SVAR: tack! :D

    2009-03-04 @ 19:23:37
    URL: http://michaelaa.webblogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0


    em e foto
    är
    Malin Eklund

    Välkommen till min fotoblogg. Här kommer jag fokusera på mitt fotointresse och mina foton! Hoppas du hittar några foton du gillar!
    Kontakt: [email protected]