Tydligen är det...

...om sig själv man ska skriva... Jag har haft en lite "peak" i besöksantalet idag. Hehe!
Jag kan då fortsätta och berätta att festen jag nämnde i gårdagens inägg. Var långt, långt ifrån vad jag kallar fest. Och någon middag var det inte tal om. Vi fick varsin liten matlåda med bulle, lite marinerad kall pasta och två kycklingbitar. Till detta serverades Hvila bubbelvatten. Maten intogs på läktarna. För att sedan följas av lite prat från kommunpolitiker. Inte så spännande. Men så kom Martin Ingvar på scen och pratade/berättade/föreläste i en timme om hjärnan och inlärning på ett mycket lättsamt och underhållande sätt. Så det var roligt. Den stackars kvinnan som skulle föreläsa efter fick en tuff utmaning. Så fort MI var färdig gick ca 30 % av publiken och sedan droppade de av i en strid ström. Jag gick faktiskt också i förväg trots att jag tycker det är helt fel att gå mitt i en föreläsning och att det är respektlöst. Men å andra sidan börjar jag 06:30 imorgon och var alldeles för trött för att få något ut av vad kvinnan pratade om så jag kände att det var bättre att gå hem. Så nu är det dags att lägga sig och sen är det upp igen om några timmar! Ha det!
Kom ihåg att alla foton på min blogg tillhör mig (om inte annat skrivs). Detta innebär att fotona endast får användas med min tillåtelse.
  • bloglovin

  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0


    em e foto
    är
    Malin Eklund

    Välkommen till min fotoblogg. Här kommer jag fokusera på mitt fotointresse och mina foton! Hoppas du hittar några foton du gillar!
    Kontakt: [email protected]