919216  Mina fina skärp från Noa Noa får s...

img_6807 (MMS)

919216  Mina fina skärp från Noa Noa får stå modell för ytterligare ett test att mobilblogga. Hoppas det här inlägget hamnar på rättblogg nu...:)

Kom ihåg att alla foton på min blogg tillhör mig (om inte annat skrivs). Detta innebär att fotona endast får användas med min tillåtelse.
  • bloglovin

  • Kommentarer
    Postat av: ANGELICA [foto&personligt]

    Riktigt bra blogg du har! :D fina bilder också!



    Lust att följas via bloglovin? :)

    2010-07-06 @ 14:18:53
    URL: http://steeler.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0


    em e foto
    är
    Malin Eklund

    Välkommen till min fotoblogg. Här kommer jag fokusera på mitt fotointresse och mina foton! Hoppas du hittar några foton du gillar!
    Kontakt: [email protected]