Längtar bort

Just nu har jag en stark lust att åka från sverige och bara upptäcka nya miljöer och kulturer. Men det går inte. Så jag satte mig och bläddrade igenom mina gamla foton och hittade bland annat detta. Det kan vara så att det är min mamma eller pappa som tagit fotot eller så är det jag som lånat deras kamera. Men den här bilden symboliserar iaf två av de ställen i världen som jag har närmst hjärtat! Barcelona (Gaudís Parc Guell) och Australien (digeridoon).


Detta fotot är alltså flera år gammalt och är taget med en kompaktkamera.
Kom ihåg att alla foton på min blogg tillhör mig (om inte annat skrivs). Detta innebär att fotona endast får användas med min tillåtelse.
  • bloglovin

  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0


    em e foto
    är
    Malin Eklund

    Välkommen till min fotoblogg. Här kommer jag fokusera på mitt fotointresse och mina foton! Hoppas du hittar några foton du gillar!
    Kontakt: [email protected]