Kultur

I går gjorde jag en ny design här på min blogg. Jag gillar det ljusa och det passar ju nu när våren (förhoppningsvis) snart är här. En av bilderna som ligger i menyn till vänster är den här. Den är tagen i höstas när jag var på Kulturens Östarp som är en del av museet Kulturen i Lund. Där finns gårdar från början av 1800-talet. Man kan se hur det såg ut förr i jordbruksmiljöer. Det här fotot föreställer en del av Gamlegård från 1812. Där är väldigt vackert och jag rekomenderar ett besök varmt.






På Kulturen i Lund pågår dessutom nu en fotoutställning som jag tänkt gå på i lördags, men det blev inte så. Jag ska dock försöka gå snart! Utställning pågår tom 29 mars. Läs mer här.
Kom ihåg att alla foton på min blogg tillhör mig (om inte annat skrivs). Detta innebär att fotona endast får användas med min tillåtelse.
  • bloglovin

  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0


    em e foto
    är
    Malin Eklund

    Välkommen till min fotoblogg. Här kommer jag fokusera på mitt fotointresse och mina foton! Hoppas du hittar några foton du gillar!
    Kontakt: [email protected]