Inte så arg längre

Idag är jag gladare igen. Min ilska brukar inte sitta i så länge. Ska jag vara riktigt ärlig var jag inte så arg utan mest besviken igår. Men det passade bättre att skriva arg till den bilden! ;)



Jag gav mina föräldrar en bok i julklapp. Det var en bok med många av mina foton. Den gjorde jag på my photobooks hemsida. Där laddar man hem programvara och sedan är det bara att sätta igång och designa. Boken blev jättefin (om jag fär säga det själv) och nu tänkte jag göra två bäcker till. En med porträtt och en med övriga foton. Dock insåg jag snabbt att jag nog måste fixa lite fler porträtt... nån som vill bli fotad på söndag? ;) Fotot ovan är ett av mina absoluta favoritfoton! Det är helt suddigt men jag älsar det! Det var bara ett av 72 foton som jag hade i den förra boken. Och nu vill jag som sagt fixa två nya böcker. Men det blir inte några 72 sidor i dem. Förmodligen hälften. Ska bli spännande att se resultatet sen, men det tar några veckor har jag för mig. Ha det!
Kom ihåg att alla foton på min blogg tillhör mig (om inte annat skrivs). Detta innebär att fotona endast får användas med min tillåtelse.
  • bloglovin

  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0


    em e foto
    är
    Malin Eklund

    Välkommen till min fotoblogg. Här kommer jag fokusera på mitt fotointresse och mina foton! Hoppas du hittar några foton du gillar!
    Kontakt: [email protected]