Plugga

I vår ska mitt jobb åka till Reggio Emilia på studieresa. För att få ut så mycket som möjligt av studiebesöken och föreläsningarna så håller jag på att läsa fler böcker om den pedagogiken nu.

Kom ihåg att alla foton på min blogg tillhör mig (om inte annat skrivs). Detta innebär att fotona endast får användas med min tillåtelse.
  • bloglovin

  • Kommentarer
    Postat av: Anonym

    Heja Mala :)

    2009-03-23 @ 20:41:23
    Postat av: Lina

    Heja Mala :)

    2009-03-23 @ 20:42:38
    Postat av: Malin

    Tack detsamma Linus! Det behövs lite "heja heja"!

    2009-03-23 @ 20:58:53
    URL: http://emefoto.blogg.se/
    Postat av: Louise

    Jag hade också velat plugga! Får heja på er istället :) Jag hoppas på ett vykort i alla fall ;)

    2009-03-24 @ 21:25:28
    Postat av: Malin

    jaaa, jag önskar också du skulle med!

    2009-03-25 @ 07:43:57
    URL: http://emefoto.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0


    em e foto
    är
    Malin Eklund

    Välkommen till min fotoblogg. Här kommer jag fokusera på mitt fotointresse och mina foton! Hoppas du hittar några foton du gillar!
    Kontakt: [email protected]