Tillägg

Jag skrev att det var fina färger på "tupp-fotot" men nu när jag tittar på min blogg ser jag att det inte alls är så imponerande. Tyvärr försvinner en del färg när man lägger upp på nätet. Men orginalfotot hade iaf vackra starka färger och tuppens röda kam blev en fin kontrast mot det gröna i bakgrunden!
Kom ihåg att alla foton på min blogg tillhör mig (om inte annat skrivs). Detta innebär att fotona endast får användas med min tillåtelse.
  • bloglovin

  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0


    em e foto
    är
    Malin Eklund

    Välkommen till min fotoblogg. Här kommer jag fokusera på mitt fotointresse och mina foton! Hoppas du hittar några foton du gillar!
    Kontakt: [email protected]