Så fina!

Visst blev de fina! Jag är verkligen nöjd med flera foto från gårdagen! Den här gången tänkte jag ni skulle få se dem i färg.


De är så fina tillsammans och jag tycker man kan känna kärleken genom bilden! (Med risk för att låta lite "corny"... hehe!)

Jag har många fler foton men jag tror jag nöjer mig med detta och en repris fast i större storlek. (Så att ni måste komma tillbaka och kolla på bloggen igen! ;))




Just denna föredrar jag nog i svartvit, medan den med Lina och Mikael tror jag att jag gillade bäst i färg... :) Ska göra en svartvit kopia så ni kan få bedöma själva!
Ha en fortsatt bra måndagskväll!
Kom ihåg att alla foton på min blogg tillhör mig (om inte annat skrivs). Detta innebär att fotona endast får användas med min tillåtelse.
  • bloglovin

  • Kommentarer
    Postat av: Lina

    De blev verkligen jättefina :) Fin lyster har de i ansiktet med ;)

    2009-02-16 @ 19:56:04
    Postat av: Malin

    Ja eller hur blev det fint ljus! ;)

    2009-02-19 @ 20:40:04
    URL: http://emefoto.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0


    em e foto
    är
    Malin Eklund

    Välkommen till min fotoblogg. Här kommer jag fokusera på mitt fotointresse och mina foton! Hoppas du hittar några foton du gillar!
    Kontakt: [email protected]